Recenzija: Oriflame umirujući balzam, Novage piling i krema za ruke s avokadovim uljem

Jedan proizvod me oduševio, drugi je prosječan, a treći me razočarao



Sjećam se da sam kao mala religiozno listala Oriflameove kataloge dok se još nisam toliko kužila u kozmetiku, ali tijekom godina sam izgubila doticaj s njima sve do nedavno.
Svako malo bih bila pročitala hvalospjeve o njihovom univerzalnom balzamu i moram priznati da me to malo jajce jako privlačilo.

Dobila sam ga priliku isprobati, kao i još dva proizvoda iz Oriflame ponude – Novage piling za lice i kremu za ruke s uljem avokada.

Oriflame univerzalni balzam, 19,90 kuna



 Mnoge curke su oduševljene s ovim balzamom i odmah moram reći da me nije razočarao.

Radi se o multipraktičnom proizvodu jer nije namijenjen samo njezi usana nego zaštiti i oporavku bilo kojeg suhog dijela tijela. Testirala sam ga na najgorim mogućim uvjetima – po vjetru, hladnoći i suhom zraku i nije podbacio.

Neutralnog je mirisa i sviđa mi se njegova konzistencija; sličan je vazelinu, no nešto lakši, što ga ne sprječava da jako dobro njeguje. Usne su mi tijekom zime bile izrazito suhe pa mi je ovaj balzam jako dobro došao jer njegova glavna prednost jest što ne stoji na usnama već se lagano upije i napravi zaštitni sloj.

Jednostavan, a efikasan


Odlično mi je riješio i suhe laktove te ispucalu kožu oko nosa, koju sam izmrcvarila puhanjem. Osim obične verzije u prodaji su još četiri verzije – balzam s uljem sjemenki nordijske kupine, zlatno izdanje balzama, s uljem sjemenki brusnice i s uljem sjemenki borovnice.

Zapravo je ovo vrlo jednostavan i efikasan proizvod od pčelinjeg voska, parafina i vitamina E, iako mi se ne sviđa ovaj paraben na kraju.

Sastojci: PETROLATUM, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, PARAFFINUM LIQUIDUM, CERA ALBA, PARAFFIN, ACETYLATED LANOLIN, CETYL ALCOHOL, TOCOPHERYL ACETATE, PROPYLPARABEN

Ocjena: 5

Novage mikropiling (micro exfoliating scrub), 84,00 kune


 Volim pilinge zbog polirajućeg osjećaja i trenutne svježine koji pružaju, ali ne volim kada su pregrubi.

Ovo nikako nije grub piling, već delikatni s mikro zrncima koja nježno uklanjaju mrtve stanice kože. Sadrži mliječnu kiselinu, shea maslac, ali i neke sastojke koji mogu iritirati poput parfema.

Iako mi je kožu učinio glatkom, ne mogu reći da se radi o nekom spektakularnom pilingu. Ipak bi ga svrstala u kategoriju svakodnevnih pilinga za kojim posežemo kada nemamo ništa drugo, a želimo da nam puder ljepše izgleda.

Sve u svemu, mislim da su 84 kune ipak malo previše za jedan prosječan piling.

Ocjena: 3

Sastojci: AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, COCO-GLUCOSIDE, GLYCERIN, GLYCOL DISTEARATE, CETYL ALCOHOL, STEARYL ALCOHOL, HYDRATED SILICA, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, CETEARYL GLUCOSIDE, LACTIC ACID, PHENOXYETHANOL, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, PARFUM, CAPRYLYL GLYCOL, IMIDAZOLIDINYL UREA, SODIUM HYDROXIDE, DISODIUM COCOAMPHODIACETATE, SODIUM COCOAMPHOACETATE, SODIUM CHLORIDE, DISODIUM EDTA, BHT, CI 16035, CI 19140, CI 17200

Hidratantna krema za ruke s uljem avokada, 34,00 kune


Dobra krema za ruke dušu daje po vjetru, hladnoći i u prostorijama koje se griju, a ono što tražim kod njih jest da se brzo upijaju, nisu masne te da bogato njeguju.

S obzirom da volim ulje avokada, vjerovala sam da će mi ova krema biti super, no prilično sam se razočarala. Zašto?

Znate onaj osjećaj kad namažete ruke i onda nakon 10 minuta ponovno osjetite zatezanje i suhoću? Da, to se događa s ovom kremom koja ni po čemu nije hidratantna.

Jedino što je pozitivno kod nje je miris – nenapadan, biljni, baš po avokadu. Dat ću joj još jednu šansu kada malo zatopli, ali prvu je prokockala.

Ocjena: 2

Sastojci: AQUA, GLYCERIN, ETHYLHEXYL PALMITATE, STEARYL ALCOHOL, CETYL ALCOHOL, GLYCERYL STEARATE, PEG-100 STEARATE, PARFUM, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, DIMETHICONE, CARBOMER, IMIDAZOLIDINYL UREA, METHYLPARABEN, CETEARETH-20, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL, PROPYLPARABEN, STEARIC ACID, OLEA EUROPAEA FRUIT OIL, PALMITIC ACID, SODIUM HYDROXIDE, SODIUM CETEARYL SULFATE, PERSEA GRATISSIMA OIL, TOCOPHERYL ACETATE, ARACHIDIC ACID, LAURIC ACID, MYRISTIC ACID, PHENOXYETHANOL, CI 19140, CI 61570, CI 15985


Jeste li probale što od ovoga?

*PR proizvodi

Oznake: , , , , , ,

<