Powered by Jasper Roberts - Blog

TODAYS LOOK – Rivalry


Jako dugo nisam radila lookove i baš mi fale, a razlog je što nikako ne mogu uhvatiti danje svjetlo zbog radnog vremena.
Dozlogrdilo mi je odgađati i čekati pravu priliku pa sam nabavila led svjetlo/reflektor koji se stavi na fotić :) Smatram da blogeri itekako trebaju imati dobru opremu i ako se kanite baviti ovime, neka vam ne bude žao uložiti u nešto kvalitetno. Zasada će mi dobro doći dok ne nabavim ringlight.

Uglavnom, dugo sam u glavi imala kombinaciju nekog pigmenta i sjajila za usne, a kako sam, čini mi se, izgubila predivni Illamasqua Berber pigment, na red je došao Makeup Revolution u nijansi Rivalry.

Radi se o predivnoj zelenoj sa sitnim zlatnim česticama koja je kao stvorena za ovakve malo odvažnije, svemirske lookove.

Choker je predivan baršunasti sa Zafula i dođe neku siću, možete ga vidjeti na ovom linku à Velvet Faux Pearl Water Drop Choker









Lice/Face:

Lumene Longwear Blur Foundation – Classic Beige
Artdeco Camouflage Cream 6
Pixi Concealing Concentrate – Brightening Peach
Catrice Liquid Camouflage 020
Aura Geisha
Catrice Blush artist rumenila mattifying powder

Obrve/Brows:

BeautyUK High Brow Eyebrow Kit

Oči/Eyes:

The Balm Nude Dude
Maybelline Lash Sensational Mascara
Eveline Celebrities eyeliner
Ebay lashes

Usne/Lips:

Prozirno sjajilo/clear gloss
Makeup Revolution Pigment - Rivalry

Kako vam se sviđa look? Imate li kakav savjet što se tiče ovakvog umjetnog osvjetljenja za makeupove?

Share this:

CONVERSATION

10 komentari:

  1. Odličan, odličan loook, ove boje ti super pašu uz kosu. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Super izgleda :) a i led svjetlo ti je dobro. Gdje si kupila? Ja muku mučim sa rasvjetom i ništa mi se ne sviđa :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Evo linka: http://www.canosa.com.hr/aputure-amaran-al-h198-on-camera-video-led-light/03014545/product/

      Na Ebayu ima i jeftinijih, ali kada se radi o foto opremi, tu ne radim kompromise.

      Izbriši
  3. Look je jednostavno predivan i ostavlja bez teksta,osobno volim malo drugacije i odvaznije.
    Prelijepa si,da skratim.
    U rasvjetu se ne kuzim pa cu da cutim 😂

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajd baš mi je drago da ti se sviđa! Bila sam raspoložena za nešto drukčije, sigurno će biti takvih lookova još :D

      Izbriši
  4. Mene zanima gdje si kupila/naručila LED svjetlo? :D I super su mi usne! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D Evo linka: http://www.canosa.com.hr/aputure-amaran-al-h198-on-camera-video-led-light/03014545/product/

      Izbriši

Nabaci koju riječ, zanima me što misliš ;) Hvalaaaa!