[RECENZIJA] Dessange Paris Erlesene Tonerde shampoo & Absolut Repair balsam


Ako me pratite dovoljno dugo, znate da ne mogu pronaći šampon koji bi mi bio super na duže vrijeme jer svakom nađem neku zamjerku. Ili me od njega svrbi vlasište ili se prebrzo potroši ili ima užasne sastojke.

Danas vam pišem o relativno novoj liniji šampona i regeneratora koje možete pronaći u Mülleru, a radi se o brandu Dessange Paris.

Vjerojatno znate da Dessange ima svoje salone pa me baš zanimalo imaju li ovi proizvodi ikakve veze s proizvodima koji se koriste u njihovim salonima.

Malo sam istraživala i čini se da je ova linija koja se u Njemačkoj može kupiti u DM-u, a kod nas u Mülleru zbilja samo za drogerije i europsko tržište. Amerikanci također imaju svoje inačice Dessange linije, ali je pakiranje vidljivo drukčije.

Dessange Paris Erlesene Tonerde šampon za masno vlasište i suhe vrhove


 Iako ne vjerujem da jedan šampon može izbalansirati problem masnog vlasišta i suhih vrhova, moram priznati da mi ovaj šampon, hajmo reći, odgovara.

Dolazi u klasičnom pakiranju od 250 ml i vrlo ugodno miriše, onako pravo salonski. Dosta se pjeni zbog sulfata u sastavu, ali to mi čak i ne smeta jer dobro očisti vlasište. Naravno da mašćenje kose uvelike ovisi i u kojim ste danima ciklusa (najgore je u ovulaciji), a ono što mogu reći je da mi ovaj šampon čak pomaže održati kosu čistom barem dva-tri dana kada sam u ovom osjetljivom periodu.

Moram priznati da sam se iznenadila kada prije tjedan dana nisam imala potrebu prati kosu čak 5 dana! To je bio definitivno rekord :D


Što se tiče sastava šampona, na pakiranju piše da u sebi sadrži glinu koja pročišćava tjeme, ulja nekoliko vrsta citrusa i one posvuduše poput pantenola, linaloola što se nalaze u svakom šamponu.


Malo me čak podsjeća na Loreal šampone, ali se po učinku nikako ne mogu usporediti s njima jer me od Loreala svrbjelo vlasište, a od ovog ništa, što je još jedna pozitivna stvar.

Dessange Paris Absolute Repair balzam


Uz šampon sam uzela i regenerator, ali iz linije Absolut Repair za oštećenu kosu. Moja kosa nije toliko oštećena, ali svakako nije toliko podatna koliko je bila prije nego sam se počela farbati u crveno.

Ovaj balzam sadrži meni do sada nepoznato buriti ulje koje se dobiva iz istoimene biljke koja raste u šumama Amazone. Obično se koristi za zaštitu od UV zraka.


Znate kako kod nekih regeneratora imate osjećaj težine na kosi? Nakon ovoga taj osjećaj nije bio prisutan, a kosa mi je bila meka i zaglađena te nikako teška.

Sve u svemu, jedan pristojan balzam za svakodnevnu upotrebu.

Zaključak?

Prema isprobanome mogu reći da su ovo solidni do vrlo dobri proizvodi za kosu drogerijskog ranga koji spadaju u nešto višu klasu proizvoda. Oba proizvoda dođu oko 40 i nešto kuna, a s obzirom na njihov dobar performans, rekla bih da i vrijede toliko.

A sada me ispričajte, idem oprati kosu ;)

Jeste li isprobali Dessange proizvode za kosu iz drogerija? U čemu se razlikuju od onih iz salona? Pišite mi!

Oznake: , , ,

<