Mini recenzije #4 - Afrodita


Već sigurno znate da mi je Afrodita kao brend jako mila i stalno nešto isprobavam od njih :)

Ovog ljeta isprobala sam štošta toga, a danas vam pišem o 6 proizvoda koji su mi po mnogo čemu bili odlični.

Afrodita Shave&Shower gel za brijanje i tuširanje (15,99 kn)

Prvo da vam skrenem pažnju na odličnu tuširalicu jer ih nikada dosta, je li tako? Afroditine tuširalice jedne su od najboljih među drogerijskom ponudom, kako cijenom tako i učinkovitošću. O gelovima za tuširanje definitivno se ne treba pisati roman; jedino je bitno da fino mirišu, dobro čiste i ne isušuju kožu što ova tuširalica i radi. U sastavu ima prirodna ulja poput argana, jojobe i makadamije koja njeguju kožu i omekšavaju dlačice koje se vrlo lako uklanjaju britvicom. Gel je finog orašastog mirisa i baš mi je pasao pa sam vrlo brzo potrošila.


Afrodita gel nakon depilacije 3 u 1 (27,49 kn)

U timu s gelom dolazi i simpatičan gel (bočica mi je tako slatka) koji bi trebao sprječavati urastanje dlačica, njihov prebrzi rast te smirivati kožu nakon depilacije. Prve dvije stavke nisam primijetila da su se poboljšale, no ono što mogu reći za ovaj gel jest da stvarno odlično umiri kožu i točkice od depilacije/epilacije brže se povuku. Doduše, dosta miriše na alkohol što mi prilično ide na žive, ali što je tu je. Uglavnom, praktična stvarčica.

Afrodita 3 Active intimni gel (26,99 kn)

Intimne gelove koristim svakodnevno jer ne mogu bez njih, jednostavno imam takvu floru intimnih dijelova. Ovo je jedan blag, a učinkovit intimni sapun koji fino omekšava dlačice prije depilacije bikini zone. Čuva pH ravnotežu i nije mi izazvao nikakve smetnje ni iritacije, a mislim da je to i najbitnije kod ovakvih proizvoda. Miris mu je skoro neprimjetan s tragovima lavande. Afrodita u ponudi ima i drugi gel, Natural Balance, s dodanom mliječnom kiselinom, no oba su praktički ista.


Afrodita SOS Tropic Spray protiv insekata (40,79 kn)

Komarci beš! Ovaj sprej me preko ljeta doslovno spasio. Komarci nikada nisu bili dosadniji i sva sreća da sam ga stalno imala pored sebe jer bi bila sva ispikana. Sprej sadrži eterična ulja citronele (koja je bomba za komarce), limunske trave, eukaliptusa, lavande i ružmarina koja odbijaju male gadove. Miriše svježe, citrusno, brzo se upija i ne ostavlja nikakav 'film' na koži. Što se tiče učinkovitosti, komarci manje grizu, no morate se ipak prešpricavati svakih nekoliko sati.
Jedino što me zasmetalo jest to što raspršivač 'slini' na sve strane. Ne znam je li to slučaj samo kod mog primjerka ili nije kvalitetno napravljen. To na stranu, ovo vam treba jer će napasti sigurno još pikati!

Afrodita 100 % Spa Piling za tijelo (43,99 kn)

Odličan nježni piling iz Spa linije koži uživam koristiti jer ukloni mrtve stanice kože, a nije grub. Osim toga, predivno miriše na jagodu i ne isušuje kožu. Nekada mi je čak dovoljan za tuširanje, ne trebam tuširalicu. Sadrži ulje makadamije i karite maslac, no ne ostavlja masni film na koži. Ako ste pobornica nježnih, a učinkovitih pilinga, ugrabite ga.


Afrodita 100 % Spa Mousse za tijelo (43,99 kn)

Obožavam mazalice za tijelo, no nekada mi budu preteške preko ljeta, no ova je nešto posebno. Zbog svoje 'musaste', pjenaste strukture nimalo nije teška ni masna, a izvrsno njeguje kožu. Ako se njome namažete navečer prije spavanja, ujutro vas još uvijek čeka meka koža, skroz do sljedećeg tuširanja. Zanimljivo je što sadrži mikrokapsule vitamina E – ove male crvene točkice koje se odmah po dodiru s kožom otapaju i njeguju. Također se brzo upija i miriše po slasnim jagodama :) Milina!



Jeste li probali što od ovih proizvoda? Koji vam je naj?

*PR proizvodi

Oznake: , , , ,

<