Diva! Makeup Blender


Nekako nisam previše marila za beauty spužvice dok se nisam uvjerila kako je nanošenje pudera njima sasvim druga priča.
Puder i ostale podloge redovito sam nanosila kistovima i oni jesu zakon, no otkad su do mene doputovale „blender“ spužvice za puder, ne znam kad sam zadnji put puder nanijela kistom :D Eto, to dovoljno govori!

Da odmah napomenem – nisam probala poznati Beauty Blender, čak ni bilo koju drugu spužvicu osim ovih o kojima vam danas pričam, pa ih ne mogu usporediti s nijednom drugom.


 U jednom velikodušnom paketu Topstila našle su se i ove Diva! Makeup Blender spužvice koje su me odmah privukle svojim slatkim i veselim bojama.

AMBALAŽA

Dolaze u klasičnoj plastičnoj kutijici koja može izvrsno poslužiti kao spremnik za spužvicu na putovanjima. Inače ih ne držim nigdje posebno, samo su odložene npr. na komad toalet-papira da nisu baš na goloj podlozi.

STRUKTURA, PRANJE, SUŠENJE


Iznenadilo me koliko su spužvice mekane i zbog toga ugodne na licu. No, kako su zato dosta osjetljive na jak stisak, ljubičastu sam kod pranja previše zavrnula pa mi je nažalost puknula :( S njima morate biti jako nježni da vam se ne dogodi nešto slično.

Što se tiče pranja, vrlo se laku peru i doslovno možete ama baš sav puder i sapunicu isprati iz njih. Potpuno su suhe tek drugi dan, ali to mi nije važno jer ih najčešće koristim lagano vlažne.

IZDRŽLJIVOST

Ljubičasta je, kao što možete vidjeti, već načeta, no to je moja krivica jer sam ju nemilosrdno zavrnula i oštetila noktom. U međuvremenu sam počela koristiti i narančastu na koju jaaako pazim i još uvijek je kao nova, a već je prošlo kojih mjesec i pol.

NANOŠENJE PODLOGE


 I ono najvažnije! Puder obično istisnem na gornji dio šake i tapkajući rasporedim po licu te zatim lagano utapkavam spužvicom. Diva to stvarno perfektno odradi i jako sam zadovoljna efektom na licu. Ne upija previše pudera, a on se samo stopi s kožom, pogotovo ako je spužvica lagano vlažna.

Izvrsno se ponaša i s korektorom ispod očiju kojeg bez problema nanesem užim dijelom spužvice.

Moram priznati da skoro isti efekt dobijem i nanošenjem pudera suhom spužvicom, no nekako mi je draže da je vlažna jer se tako puder bolje sjedini s kožom i efekt je prirodniji.

Sve u svemu? Za smiješnu cijenu od 29,90 kn dobit ćete odličnu spužvicu koja će vam dosta dugo i trajati. Dok ne probam slavni Beauty Blender, za mene je Diva! fakat diva ;)


Jeste li probale Divu? Jesu vam draži kistovi ili spužvice za puder?


*PR proizvod


Oznake: , ,

<