Uriage Bariésun linija za zaštitu od sunca


Iako nisam preveliki pobornik konstantnog mazanja kremama za zaštitu od sunca kao da će nas svaka zraka sunca instant spržiti (mislim, come on?), u torbi nije na odmet imati proizvod koji će vas zaštititi ako duže boravite na suncu. Kreme za zaštitu od sunca ne služe tome da se cijeli dan pajsamo na suncu od 10 ujutro do 5 popodne, makar na takvim besmislenim uvjerenjima mnogi zarađuju.

O Uriage proizvodima pisala sam već u par navrata, a ako uskoro krećete na more (ili već jeste na moru, sretnici) i ne znate u koju kremu uložiti, čitajte dalje :)


Bariesun linija ima dosta proizvoda, među kojima je i losion poslije sunčanja koji ste mogli osvojiti u prošlom darivanju, a osobno sam isprobala mlijeko za sunčanje sa spf 50 te tonirane kreme u svjetlijoj i tamnijoj nijansi.



Uriage Bariesun Lotion SPF50

Ovaj losion specijalno je namijenjen osobama s osjetljivom kožom, odnosno onima s alergijom na sunce te vrlo svijetle puti. Srednje je gustoće no izrazito je lagan, nemastan, brzo se upija i ne ostavlja nikakav bijeli trag. Miris mu je kao kod većine krema za sunčanje – asocira na more, sunce i kupanje :) Iako u opisu navode da se može nanositi i na licu, korištenje sam ograničila samo na tijelo jer za lice preferiram drukčije kreme. Odlično je što u sastavu nema parabena te je fotostabilan i vodootporan.

Do sad mi nije izazvao prištiće ni alergije, no nisam ga još isprobala u kombinaciji more+sunce+znoj pa ću updateati recenziju čim se vratim s mora.

Cijena: 100 ml za oko 150 kn





Uriage Bariesun Tinted Cream SPF50 – Fair, Gold

Tonirane kreme nikada nisam koristila jer sam ih smatrala nedorečenim proizvodom, no ove su mi itekako dobro došle. Dolaze u dvije nijanse, Fair svjetlija te Gold tamnija. Također su pogodne za ljude s osjetljivom kožom, bez parabena su, hipoalergene i fotostabilne.

Miris im je isti kao i kod losiona, dok im je tekstura nešto gušća. Bez obzira na to, brzo se razmazuju, ne ostavljaju mastan trag na licu, no ni ne matiraju. Lice se s ovim kremama poprilično sjaji što me ne smeta jer ih nosim onda kada nemam potrebu za puderom i velikom količinom šminke. Prekrivanje im je jako slabo, no ipak malo ujednače ten te lagano prekriju podočnjakeNa licu se ne osjete, no po velikim vrućinama poprilično sam se znojila ispod njih.





Što se tiče nijansi, najviše sam nosila svjetliju Fair jer će mi Gold odgovarati tek kad dobijem malo boje u licu, no moram priznati da se na licu i ne vidi neka prevelika razlika u nijansama. Doduše, kreme lagano oksidiraju što se može vidjeti na swatchevima, no opet ponavljam – ne primijeti se na licu. Izvrsne su za put do teretane, na plaži kada vam ne treba šminka, a želite zaštitu+lagano prekrivanje.

Cijena: 50 ml za oko 130 kn (na popustu oko 100 kn)

Jeste li isprobali ovu liniju?

*PR proizvodi

Oznake: , ,

<