Thayers Rose Petal Witch Hazel Toner


Tonici mi, moram priznati, nisu predstavljali bitan korak u rutini njege lica. Jednostavno sam ih smatrala nepotrebnima i neučinkovitima pa sam ih kupovala svake prijestupne.

No, otkad sam se pomamila za blogovima i online kupovinom, za oko su mi zapeli Thayers tonici. Ako već kupujem tako nešto, bilo mi je bitno da je prirodno, nema alkohola i ne košta kao suho zlato.

Vjerojatno ste pročitali hrpe recenzija o ovom proizvodu pa zašto onda još jedna? Čitajte dalje :)

Thayers tonici dolaze u plastičnom prozirnom pakiranju od 335 ml, što je odlično jer zaista dugo traju. Ima ih nekoliko vrsta, ali glavni sastojak svih je hamamelis, odnosno witch hazel, odnosno vještičja lijeska. U nekima ima i alkohola koji sam htjela izbjeći zbog mogućeg isušivanja pa sam odabrala upravo ovaj bez alkohola s dodatkom ružine vodice. Zbog nje ima prilično intenzivan miris po ruži čiji nisam toliki fan, ali ovdje mi baš paše jer se ne zadržava na koži. Barem ne na mojoj. Također sadrži i aloe veru.


Ako niste znali, vještičja lijeska koristi se u liječenju i vanjskih i unutarnjih problema organizma kao što su krvarenje, proljev, ubodi insekata, opekline, upale, crvenilo itd. Ružina vodica pak vlaži dehidriranu kožu tako da je ovaj combo pun pogodak za dehidriranu kožu sklonu iritacijama. Nema parabena ni sličnih gadosti te nije testiran na životinjicama.



PRIMJENA I KAKO DJELUJE?

Oko primjene tonika nema prevelike mudrolije. Nanosi se na prethodno dobro očišćeno lice kako bi pripremili kožu za kremu i otklonili dodatne nečistoće. Nanosila sam ga najčešće navečer na dva načina, kako koji put:
1. natopljenim komadom vate (ne koristim blazinice jer su mi neisplative, pakung vate mi puno duže traje) premazala bih cijelo lice, vrat i dekolte

2. Istresla bih dovoljnu količinu na dlan i „umila“ se tonikom

Oba načina su odlična za toniziranje lica, no kod dvojke mi koža popije puno više proizvoda i time je efekt bolji.

Odmah nakon primjene osjetim kako mi je koža zategnuta, ali ne na isušujući način, nego je poboljšan njezin tonus. Odlično osvježi lice, to ne da samo osjetim nego i vidim kad se pogledam u ogledalo odmah nakon nanošenja. Kao da ste upravo napravili mali lifting :) To pogotovo vidim na maminom licu jer ga je i ona isprobala.

Što se tiče sužavanja pora, možda i jesu sužene, ali neprimjetno.


U ovih 5 mjeseci koliko ga koristim u kombinaciji s ostalom preparativom, koža mi je u puno boljem stanju nego je bila prije – isušenih dijelova skoro uopće nema, a eventualno crvenilo i prištići su pod kontrolom. Još bi bilo bolje da nemam svako malo ručni rad na licu :P Oh well, I'm only human.

Od srca preporučujem ovaj tonik bez obzira na to koji tip kože imate jer bi zaista odgovarao svima. A uz to je ogroman i trajat će vam preko pola godine ;)

CIJENA: $8,60 na iHerbu ili $7,96 na Vitacostu, uglavnom oko 50 kn što se stvarno isplati za količinu od 335 ml.

Probali? Koje tonike koristite?

Oznake: , , , ,

<