Recenzija: Vichy Dercos Anti Pelliculaire Sensitive Shampoo

Oduvijek sam imala jaku i gustu kosu koja srećom nije zahtijevala ne znam kakve tretmane da bi ostala zdrava. Jedino što me uvijek mučilo je prebrzo mašćenje koje nastupa već drugi dan nakon pranja te u zadnjih par godina osjetljivo vlasište sklono peruti. Isprobala sam razne šampone, jeftinije i skuplje, a među svima njima mogla bih izdvojiti samo jedan koji mi je bio od koristi – Neutrogenin T Gel. Ne znam jeste li čuli za ovaj šampon, ali ako imate problema s peruti i masnim vlasištem, uzmite ga u obzir.



No, kod njega mi se nije sviđao odnos cijene i količine pa sam krenula dalje. Uz masnu perut mi se u zadnje vrijeme javlja i svrbež vlasišta. Tolika da se znam luđački iščohat s obje ruke po cijelog glavi. Ne znam jeli to od stresa, ali prilično sam sigurna da seboreični dermatitis nemam. I tu nastupa Vichy Dercos šampon protiv peruti za osjetljivo vlasište.


Deklaracija:



Sastav:



Moja presuda:

Jedva sam čekala isprobati ovaj šampon i nisam mogla vjerovati da će me tjeme prestati svrbjeti nakon samo prvog pranja, ali to se i dogodilo. Fino mi je umirio glavu i kosa se čak nije mastila do trećeg dana što je rekord.

Kako je šampon bez sulfata, teže se pjeni pa ga ne mogu dobro rasporediti po cijeloj kosi. Zbog toga sam ga počela kombinirati s drugim šamponima, a i da mi što duže traje. Za prvo šamponiranje obično koristim neki jeftiniji šampon, a za završno Vichy. Miris šampona je onako ljekarnički, što je kod ovakvih šampona čak i bolje nego da sadrže litre parfema.





Testiranje provodim već više od mjesec dana i ono što mogu potvrditi je da ovaj šampon zaista smiruje vlasište, ali taj efekt nikako ne traje 6 tjedana. Primijetila sam da se svrbež i mašćenje pojačava u određenim dijelovima menstrualnog ciklusa, a tu šampon može samo trenutno ublažiti problem, a ne ga trajno riješiti. Hormoni su zeznuta stvar, drage moje. Što se tiče peruti, prisutna je ako ju sama izazovem čohanjem, ali moram priznati da me tjeme puuuuno manje svrbi u odnosu na period prije korištenja ovog šampona.

Zaključak:

Šampon nastavljam koristiti, a velika je vjerojatnost da ću ga ponovo i kupiti jer zaista pruža divan oslobađajući osjećaj, a kosa je od njega onako „squeaky“ čista :)

Za količinu od 200 ml izdvojit ćete oko 100 kn u ljekarnama.


Zanima me je li vama ovaj šampon riješio problem ako ste ga isprobali? I svi prijedlozi za rješavanje svrbeži vlasišta su dobrodošli.

Oznake: , , , ,

<